۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۶۲۴۸۶۵
سردار نقدی مطرح کرد؛

سپاه بازنشستگی ندارد| اهمیت شکست حصر رسانه ای دشمن

سپاه بازنشستگی ندارد| اهمیت شکست حصر رسانه ای دشمن
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه آرمان‌ها بازنشته نمی‌شوند، گفت: باید سنت‌های حسنه را در کشور توسعه دهیم تا بتوانیم با دشمن مقابله کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در نشست هم اندیشی با نخبگان بسیجی اصفهان، با تأکید بر ضرورت افزایش توانمندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: ما نباید به وضعیت موجود قانع باشیم بلکه باید همواره در حال افزایش تحرک و پیشرفت و طراحی‌های خلاقانه باشیم، نباید منتظر دستور از بالا و برنامه ریزی از بالا نباشیم.

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب روشن کننده مسیر ما هستند و ما باید مسیری که ایشان به ما نشان می‌دهند را با تمام توان و اتکا به ظرفیت‌هایی که در اختیار داریم پیش بگیریم، ظرفیت‌های خاص و بسیار مفیدی داریم و می‌توانیم به خوبی از این ظرفیت‌ها بهره ببریم، لازم است خلاقیت و افق دید مناسب داشته باشیم،کارهای فرهنگی که بلد هستیم را باید انجام دهیم، اما سنت‌های حسنه را بیشتر باید مورد توجه قرار دهیم، سنت‌هایی نظیر شیرخوارگان حسینی و راهپیمایی اربعین سالیان بسیار است برگزار می‌شود و سالیان سال ادامه خواهد داشت که آثار و برکات زیادی هم به دنبال دارد.

تجربه پیشکسوتان در اختیار جوانان قرار بگیرد

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: نسل جوان باید از ظرفیت‌ها و تجربه‌های نسل‌های گذشته به خوبی استفاده کنند، تجربه‌ها باید مدون شده و مورد استفاده قرار بگیرد،می‌توان تعداد یگان‌ها را زیاد کرد و واحدهای زیادی را با استفاده از پیشکسوتان ایجاد کرد تا در زمان مناسب از آنها علیه دشمن و در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی استفاده شود.

سردار نقدی با اشاره به شکست‌های پی در پی دشمنان در برابر انقلاب اسلامی، نقدی پایه ریزی سنت‌های حسنه در عرصه زنان و تقابل با جریان‌های انحرافی نظیر فمینیسم را یکی از رسالت‌های مهم سپاه و نیروی مقاومت بسیج دانست و اظهار کرد: بجای واکنش‌های انفعالی باید فعالیت‌های مؤثر در جامعه داشته باشیم، دشمن همواره در حال ساخت سنت‌های دروغین و فاسد است تا مردم به آنها مشغول شده و از سنت‌های حسنه غافل شوند. اگر هشیار باشیم فرصت‌های بسیاری که پیش می‌آید را تبدیل به یک سنت حسنه می‌کنیم و از این طریق فرهنگ‌سازی و جریان سازی می‌کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلابی‌گری بازنشستگی ندارد، کسی که آرمان دارد بازنشسته نخواهد شد، کسی که آرمان ندارد بازنشسته خواهد شد، کسی که آرمان دارد و شغل او بر مبنای یک آرمان است بازنشسته نخواهد شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس یک آرمان تأسیس شده است و این یعنی سپاه بازنشستگی ندارد، اینکه بگوییم یک پاسدار بازنشسته شود اشتباه است، از همان ابتدا رهبر معظم انقلاب فرمودند سپاه بازنشستگی ندارد.

آمریکا غرق در مشکلات است

وی با اشاره به ضرورت حضور پیشکسوتان در بدنه سپاه به عنوان مشاور و یاری عنوان کرد: سال گذشته می‌گفتند انقلاب تمام است و چهل سالگی انقلاب پایان آن خواهد بود، دشمن تمام توان خود را برای نابودی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی به کار گرفته اما همواره فقط شکست خورده است، شاهد هستیم که نه انگلیس در برابر توقیف کشتی خود کاری کرد و نه آمریکا واکنشی به سرنگونی پهپاد ۳ هزار میلیارد تومانی خود داشت و حتی ترامپ به خاطر سرنگون نکردن هواپیمای دیگر آنها از ما تشکر کرد، امروز آمریکا غرق در مشکلات خود شده است و کارش به جایی رسیده که خام فروشی نفت و ذغال سنگ انجام می‌دهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حضور مردم در عرصه‌های مختلف و تقابل مردم با دشمن اشاره کرد و گفت: ما باید با ایجاد امید و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمنان واقعیت‌ها را آنطور که هست به مردم نشان دهیم، داشتن ارزیابی واقعی از شرایط و هراس نداشتن از توطئه‌های دشمنان موجب می‌شود تا به موفقیت برسیم و نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم. کسانی که کشتی انگلیسی را توقیف کردند و عملیات‌های بسیار بزرگی را انجام داده‌اند همه از نسل جوان هستند و به همین دلیل باید حامی جوانان بوده و به آنها اعتماد کنیم./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات